.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین همایش سلمان هراتی در تنکابن

شمال نیوز: مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران از برگزاری نخستین همایش ملی جایزه ادبی برای سلمان هراتی در تنکابن خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، قاسم عزیززاده گرجی در نشست خبری صبح امروز ضمن تقدیر از اعضای کمیته اطلاع رسانی نخستین جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی در مازندران اظهار داشت: این جشنواره بواسطه فعالیت گسترده و پوشش کامل خبری اعضای کمیته از بازتاب خوبی برخوردار شد، علاوه بر این حضور مردم بویژه کودکان در این جشنواره مایه ی دلگرمی ما بود.
وی با اشاره به حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در جشنواره هفته ملی کودک گفت: طبق درخواست وی جلسات فصلی با موضوع کودک در استان برنامه ریزی شود و در این راستا به دنبال تبیین حقوق کودک باشیم و نگاه دینی و اسلامی و ائمه معصومین در شانیت کودک فراتر از قوانین و ایین نامه های موجود باشد.

گرجی از برنامه ریزی های انجام شده با نزدیک شدن دهه ی ولایت خبرداد و گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع شخصیا و زندگانی حضرت علی (ع)، فعالیت های هنری با موضوع غدیر، قصه گویی، شعرخوانی، نمایش فیلم و انیمیشن از جمله برنامه هایی است که در این دده در مراکز کانون در استان انجام خواهد گرفت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در این هفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاهی را هر ساله در مرکز سراسر استان برگزار خواهد کرد که صرف نمایشگاه به معنی فروشگاه نیست بلکه به دنبال این هستیم تا انگیزه و ترغیب کودکان به کتابخوانی را ایجاد کنیم.

وی همچنین در پایان اذعان داشت: برای نخستین بار یازدهمین دوره جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و رسانه های مجازی برای کودک و نوجوانان یکم الی 8 اسفندماه امسال در استان برگزار خواهد شدکه فراخوان این جشنواره هم اکنون در پایگاه اطلاع رسانی کانون قرار دارد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.01 seconds.